Processen med at få sin Overførselsservice -aftale på plads i Salary, kan virke lidt kompleks og besværlig. Desværre kan vi ikke hjælpe med indsigt i processen, da det er Overførselsservice og din bank, der kører det hele fra start til slut og vi får først besked til allersidst.
Der sendes 2 mails under forløbet når det går godt. Den første er når banken godkender aftalen. Herefter kan der gå op til 4 arbejdsdage før Overførselsservice har behandlet den færdig. Herefter sender overførselsservice en mail om at aftalen er færdig og sendt til os. Det kan tage en dag fra du får den mail, til Salary modtager den og den er synlig i Salary.
Hvis du har fået besked fra Overførselsservice om at din aftale er godkendt, og du efter 1 hverdag ikke har fået en mail fra os om, at vi har fået den, skal du kontakte Overførselsservice og spørge, om de har sendt aftalen videre.
Vi oplever desværre nogengange at Overførselsservice har fejl i afsendelsen af aftalen til os. Vi kan ikke bruge Overførselsservice -aftalen før vi har fået den, selvom du har fået af vide, at den er godkendt. Hvis Salary ikke har modtaget den, kan vi ikke overføre penge for dig.
Overførselsservice kan kontaktes på: +45 80810708