Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerIntegrationer
Workfeed integrationsopsætning
Workfeed integrationsopsætning

Import af timer styres fra Workfeed - Gode råd til en god opsætning

Sofie Vestergaard avatar
Skrevet af Sofie Vestergaard
Opdateret i denne uge

Integrationen mellem Workfeed og Salary bygger på nogle få data punkter som skal passe for at integrationen fungerer optimalt. Det er primært medarbejderen vi skulle kunne mappe med 100% sikkerhed, men også lønperioden er vigtig

Medarbejderedata:

Medarbejdere matches på enten Email eller CPR nummer.

I Workfeed er kun email obligatorisk, mens CPR er obligatorisk i Salary. Så hvis du vil sikre dig at medarbejdere i begge systemer matches 100% skal du tilføje CPR nummer i Workfeed. Hvis du kun har email i Workfeed og CPR numre i Salary kan systemerne ikke matches og man vil få en fejl på de medarbejdere. Løsningen er så at tilføje det manglende data i et af systemerne så de kan finde "hinanden" via enten samme email eller CPR nummer.

Lønperioden skal være ens i begge systemer for at undgå fejl:

I Workfeed kan du selv vælge hvilken periode du vil overføre timer til Salary for, men det er vigtigt at den periode du vælger matcher med en periode du kører med I Salary. Ellers vil Workfeed prøve at overføre vagter der ikke matcher med din lønperiode i Salary hvilket giver fejl. Vi ser ofte at brugere kører med skæv periode f. 20-19 for timelønnede men kører med måned i Salary. Det betyder at vagter ikke vil kunne importeres korrekt for vagterne der ligger før perioden i Salary. Så kontakt gerne Salary support for hjælp ved opsætning af skæve lønperioder i Salary.

I en overgangsmåned til skæv periode kan det være at nogle få vagter skal registeres manuelt, det hjælper vi også gerne med i supporten, men prøv gerne integrationen i god tid inden lønkørslen :-)

Besvarede dette dit spørgsmål?