OBS! Denne feature kræver, at I enten har Premium pakken eller separat betaler for udlægsfunktionen. Læs mere om udlægsfunktionen her.
Nogle virksomheder benytter firmakort, der er knyttet til en separat bankkonto. For at understøtte dette, giver Salary dig nu mulighed for at bogføre udlæg som betalt via en anden konto end virksomhedens primære erhvervskonto (som normalt bruges til udbetaling af løn).
Som standard bogføres udlæg via virksomhedens hoved konto, men du kan nu vælge en specifik bogføringskonto pr. medarbejder.
Guide:
1. Gå til Registreringer → Udlægsoverblik, og klik på knappen Udlægskategorier.
2. Scroll ned til sektionen Firmakortkonto per medarbejder.
Find den eller de medarbejdere, hvis udlæg skal bogføres på en separat firmakonto, og klik på redigeringsknappen ud for navnet.
3. Vælg den ønskede bogføringskonto i dropdown-menuen, og klik på Gem.
4. Fremadrettet vil udlæg betalt med firmakort for den pågældende medarbejder blive bogført på den valgte konto.