Hvis du er på Premium pakken i Salary, har du adgang til vores HR modul, der indeholder dokumenthåndtering og kontraktsignering.
Klik på Nyt dokument til underskrift
Vælg den PDF fil der skal underskrives.
Vælg kategori og giv en beskrivelse.
Vælg underskriftsmetode (SMS eller MitID).
Udfyld underskrivere med email og navn - klik på tilføj underskriver, hvis der skal være mere end en.
Klik Opret dokument, hvorefter dokumentet sendes til underskrift.
Første underskriver modtager en email med et link til at underskrive.
Når man klikker på linket, kommer man ind på en underskriftsside, hvor man kan indtaste sit telefonnummer og modtage en sms-kode til underskrift, eller underskrive med MitID.
Når dokumentet er underskrevet, kan det ses i brugergrænsefladen, og man kan oprette eller tildele kontrakten til en eksisterende medarbejder.
Salary laver en underskiftsside i PDF'en med info om hvem der har underskrevet, samt tidspunkt for dette.