Med Salary Premium pakken får man adgang til Salary HR administration, hvor at man kan administrere virksomhedens enheder ét sted.
Enheder giver dig altså ikke bare overblikket over alle jeres udlånte enheder, men det hjælper dig også med at få enheder retur, den dag en ansat stopper.
Sådan håndterer du enheder i Salary
Som administrator kan du tildele en medarbejder forskellige typer enheder, indenfor en række eksisterende kategorier; IT-udstyr, Telefon, Arbejdstøj, Transport og Andet. Du har samtidig mulighed for at tilføje en note for at specificere detaljer omkring enheden. Endeligt kan I bestemme en dato for udlevering og tilbagelevering.
Under ’Medarbejder’ vælger du den ansatte som skal modtage eller aflevere en enhed. Ud for gældende medarbejder trykker du på den lille blyant > ’Rediger’ > vælg ’Enheder’ > ’Registrér enhed’:
Under ”HR” > ”Enheder” vil du altid kunne se en oversigt over, hvilke medarbejdere som enten har udlånte eller tilbageleveret enheder:
Ved at klikke dig ind på den enkelte medarbejder i oversigten får du det fulde overblik over hvilke enheder medarbejderen har fået udleveret, samt de informationer I har fyldt i omkring udleveringsdato, tilbagelevering og eventuelle noter.
Her kan du desuden tilføje dine egne kategorier, som passer til din virksomhed ved at trykke ’Enhedskategorier’ > ’Tilføj enhedskategori’. Fyld den ønskede titel i og klik ’Tilføj enhedskategori’:
Hvis I ønsker at få et overblik over jeres enheder i en bestemt tidsperiode, kan I under ”Virksomhed” > ”Rapporter” eksportere valgte rapport som PDF eller Excel-fil:
Har du opsagt en medarbejder og vil sikre dig at du får alle udlånte enheder retur, får du under ’Løn’ en notifikation på hvilke enheder den pågældende medarbejder har: